Dette kan jeg like

På vei opp «brattbakken» på morgentur. Utsikten mot havna i Supetar. Blir aldri lei.

Var litt spent i dag på hvordan været kom til bli. Yr meldte grått hele dagen – sånn:

Men slik ble det ikke. Det var nydelig sol fra tidlig morgen til ut på ettermiddagen. Da skyet det over, men temperaturen holdt seg på 17-18 grader.

På tur. Fornøyd.

Og så er det blomstringen, da. Det er grønt og fint overalt og full vår.

Jeg delvis gikk og løp ei runde på 8 km tidlig i formiddag – og er bare superfornøyd.

Så tok jeg meg en tur ned i havna. Der er det foreløpig 3-4 restauranter som er åpne (men det vaskes og skrubbes for å åpne flere) – og på et av favorittstedene mine, Palute, bestilte jeg yndlingsfisken – «white fish with side dish». Smakte herlig!

Og i havna er alt som det pleier. Koser meg!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg