Nok en nydelig dag på drømmeplassen

‌Ingen som har lest mine blogger blir vel overrasket over at min drømmeplass er Supetar på Brac, Kroatia.

Bildet tatt fra turen min i dag

Men jeg skal ikke kimse over verken leiligheten vår ved ælvekanten i Porsgrunn eller hytta på Ivarsand. Vi er bare sååå heldige som har tilgang til sååå fine steder.

I dag har vært nok en fantastisk dag – med 22 grader på morgenkvisten og minst 27-28 grader etter hvert (jeg er best på å måle vanntemperaturen;)

Havna i Supetar onsdag ettermiddag

I dag var jeg ferdig med alt av sengetøy-, håndkle og  – leilighetsvask fra besøk, så dagen kunne starte slik den egentlig alltid gjør: Nemlig kaffe og nettaviser på terrassen.

Morgenkaffe – med den beste utsikten!

Deretter ble det en løpetur i området her, og jeg overdriver ikke når jeg sier at i løpet av 8 dager her (som jeg er nå) kan du lett ta 8 forskjellige rundturer i området rundt. Noen går langs havet, andre i åsene.

Ett av mine favorittmotiv.

Jeg bare elsker det – og elsker å kjenne at min 65-årige kropp fungerer vel så bra som da den var 30 – på tross av «det gode livet» med god mat og god vin.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive blogg i dag (heller), men «åssen ærikke da» (som vi sier i Grenland – når dagen har vært så bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg