«Prosjekt grått hår» fortsetter

Nå er det akkurat tre måneder siden jeg farget etterveksten av grått hår. Det er rekord!


Forrige gang heiv jeg inn håndkleet etter at begge ungene mine var samstemte på at grå måtte jeg ikke bli. Da kom jeg til å se sååå gammel ut. Dessuten var det navnefest for minstemann, og jeg følte at jeg så helt forferdelig ut på håret.

Bildet er tatt i dag torsdag 8.desember.

Men nå syns jeg ikke jeg ser like fæl ut som sist. Jeg fikk dessuten noen gode tips da jeg skrev i bloggen min om temaet. Jeg dro da på Normal og kjøpte de produktene jeg fikk tips om – og tror de gjør at jeg ser litt bedre ut. Kanskje;)
Jeg må også innrømme at jeg syns det er litt spennende å se hva slags gråfarge som kommer fram. Foreløpig ser det ut til å bli en blanding av lyst og mørkt – og det kan jo bli fint, eller??

Jeg vet likevel at det blir litt ekstra utfordrende nå før jul, når vi skal i et par juleselskaper og ellers være mye  «ute blant folk».
Men foreløpig går jeg løs på måned fire ned godt mot.

På Zanzibar la jeg vekk alt av hatter. Etter å ha brukt hatter i sola i mange år, føltes det helt nydelig å gå uten.

Ellers denne uka har vi vært sammen med barnebarna en god del. Den eldste mormorungen ble dessuten syk i går, og med en pappa ute i Nordsjøen på jobb og en mamma som helst skulle delta på fagdag på jobben sin, var det fint å være hjemme og kunne stille opp.

Hun her tok vi med hjem i går. Da ble det pepperkakebaking.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg