Bra start på lang reise

I dag fikk jeg vært en time på trening, som vanlig.

Her er jeg på mølla i dag tidlig, mandag 13. november.

Jeg får ofte igjen for å være av den effektive typen som får putta mye inn på kort tid. I dag skulle vi ta toget fra Porsgrunn til Gardermoen kl 1117, og da var det jo helt perfekt å legge inn 20 min på mølla og 45 min gruppetrening på morningen.

På vei over Porsgrunnsbrua i et nydelig (men kaldt) vær i dag.

Alt var gjort klart hjemme, så det var bare å dusje og kle på seg. Jeg fikk til og med kjørt bilen med relativt mye bagasje (og Mannen) bort på togstasjonen, for så å kjøre bilen hjem igjen, parkere i garasjen – og sjøl gå den 1,5 km strekningen bort til stasjonen.

-Perfekt når du skal sitte stille i veeeldig mange timer!

Tida går fort når man kan surfe litt;)

Reisa vår denne gang går til Thailand – via London og så Bangkok og deretter Phuket og til slutt Khaolak.

Klar for tur!

Nå er vi framme på Gardermoen. Har 3 timer til flyet går til London, og da er det jo perfekt at vi «vant budet» om oppgradering av reisa (la inn lavest mulig bud og stod på det),  slik at vi kan tilbringe tida i loungen.

Det anbefaler jeg forresten alle som skal ut å fly med SAS: Kjøp plass i loungen (hvis du ikke har gullkort) Koster kr 299 – og da får du både mat og drikke så mye du orker. Så dyrt som det er på flyplassen, er disse pengene spart inn på «null-komma-svisj»;) Og ikke bare at det er et rimelig alternativ, men også en utrolig rolig, behagelig plass å slå ihjel en time eller tre.

God mat og drikke – og både varmt og kaldt.

Så nå er vi klare for årets langreise – til et sted og et land vi aldri har vært før. Gleder oss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg