Påsken er i gang

Det er noe eget med å ha påskefri når man er i jobb – sier hun som har som bloggtittel: Frifrajobbenhelelivet. Da jeg skrev det, var jeg jo sikker på at det var der jeg var. Men så kom altså tilbudet om å jobbe 50% fram til påske – og så ut april. – Og da føles også påskefri mere «fortjent», hvis du skjønner hva jeg mener. Men det er jo akkurat den følelsen jeg må jobbe med, jeg som skal ha fri fra jobb resten av livet – snart….

Vi hadde mormorungene på overnatting i natt – og i formiddag sendte vi dem av gårde på en ukes påskeferie på fjellet. 5-åringen gledet seg veldig og var overklar – men 2-åringen visste ikke helt hva hun skulle og var litt mer skeptisk. Men de kom seg av gårde – med to påskeegg fra mormor og bestefar i sekken – og et lite et til mamma og pappa. Vi står han vel av – og de kommer til å få det kjempefint.

De fikk god tid til å leke før avreise til påskefjellet

Mannen og jeg – og særlig jeg – følger med på værmeldingen. Vi dro derfor ut på hytta i dag, men fant ut at det passer fint med en tur hjem i morra og så ut igjen mandag eller tirsdag. Det er ikke noe stas å være på sommerhytta i regnvær – uansett sesong, egentlig. I ettermiddag gikk jeg en tur rundt Elvikveien for å fylle opp søylene mine, og da jeg kom tilbake var det så fin sol at det fristet å foreslå en tur opp til utsiktspunktet rett overfor hytta. 

Ellers må jeg skryte litt av Norwegian. Sist skrev jeg litt om avbestillinger og ombookinger, og i dag kan jeg fortelle at det tok 2 dager fra jeg ba om cash for kansellering av fly med Norwegian, til penger var kommet inn på konto. Det syns jeg er bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg