Prosjekt grått hår skrider sakte framover

Det går litt seint, må jeg si? Nå har jeg ikke farget håret siden september – og slik ser jeg ut nå.

Men jeg har klippet håret ganske mye 2-3 ganger, og det skulle vel hjelpe litt? Frisøren sa da jeg var der forrige uke, at kanskje til jul er jeg helt grå. Så det tar sin tid.

Men i mellomtida syns jeg det er helt greit å se ut som jeg gjør – og jeg får til og med ganske mange hyggelige kommentarer om håret mitt. – og det varmer jo selvsagt en aldrende dame.

Tar med et bilde av oss og noen gode venner vi spiste middag med i går kveld. Alltid hyggelig å være sammen!

Avslutningsvis i dag tar jeg med et par bilder fra hytta. Nå har jeg plantet ferdig – og vannet godt – for nå blir jeg borte en ukes tid igjen.

Men det går helt sikkert bra denne gang, for i pinsa blir det folk på hytta – om enn ikke jeg;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg