Sola varmet i dag – når man kjente godt etter

Porselen brygge – i ettermiddagssol 

Karantenedag 6
I dag våknet vi til nok en kald – men solrik dag. Og litt utpå dagen kunne jeg faktisk kjenne at sola varmet litt. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg syns det er kaldt. Kjenner også karantenedagene begynner å røyne på. Jeg begynner å merke  at jeg har litt for lite å gjøre ift det jeg er vant til – og kan jo ikke bare gå og gå? Ikke kan jeg (bør helst ikke) gå i butikker, og ikke på kafe… Derfor var telefonen jeg fikk i går desto hyggeligere, da jeg ble spurt om å gjøre en liten jobb i Skien. Det passet egentlig helt perfekt – og det gleder jeg meg til.

Tur til Fjerdingen

Rett opp og rett ned. Veldig bra treningstur – og broddene mine funket i dag og. Også idag var det mange biler på parkeringsplassen og mange spreke, flinke folk å møte på i løypa.

Mannen på vei oppover. Se hvordan brodder lager rare «fuglespor» i løypa.

 

Is, masse is.

Siden jeg er blitt litt rastløs tok jeg meg ei lita runde til her på Vessia i ettermiddag. Da oppdaget jeg «badstubåten» som er blitt fortøyd til brygga. Lurer på om den skal i bruk her – eller bare har fått midlertidig havn? Hadde jo vært gøy hvis det kunne brukes, da – selv om jeg aldri har blitt fristet til å bade akkurat her. Men man skal jo aldri si aldri.

Spennende….

Mannen har vært så heldig å få hente barnebarna i barnehagen i dag også. Der har det vært karneval. Den ene skulle være Tigergutt og den andre Spiderman. Jeg har bare bilde av Spiderman – så for deg som har orket å lese bloggen helt ned, kommer det et bilde av yndlingsgutten – som jeg gleder meg så til å treffe tirsdag ettermiddag.

Mormors fineste gutt
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg