Tre uker går altfor fort!

I morgen er det hjem – igjen. Hvem skulle trodd jeg hadde vært her i mer enn tre uker?

I dag var det enda flere båter i havna enn i går.

Vel, når jeg tenker meg litt tilbake – bla på ukesbesøkene jeg har hatt, skjønner jeg det jo;)

I denne grønnsakshagen like ved det vi bor, vokser det poteter, løk, purre og grønnkål nå.

Men greia er vel at jeg trives så usigelig godt her, at når hjemreisedagen kommer, har jeg ikke lyst til å dra herfra.

Ett av yndlingsmotivene mine. Idag også med seilbåter:)

Jeg må virkelig ta meg selv i nakken og tenke på dem jeg så gjerne vil se når jeg kommer hjem. – og det er jo heldigvis en del, da.

Det grønneste og klareste vannet.

Det har vært tre uker med ymse vær – fra bare 6 grader på morningen, til 20 grader – og fra sol til regn – og fra mye vind til helt vindstille.

Med sånt vær blir blomstringen vanvittig fin!

Men denne siste uka har det vært et tydelig værskille, så nå går det mot sommer. Dagene har vært helt nydelige, jeg har kunnet sitte på terrassen og ta morgenkaffe’n i sola og solnedgangen på kvelden, har solt meg på stranda og badet i havet flere ganger.

I dag var flere uti det vi kaller «bystranda».

Temperaturen målte jeg til 19,5 grader i dag! Herlig!

Det er egentlig fem uker til jeg skal hit neste gang, men jeg har allerede sett på muligheten for å ta en tur «midt-i-mellom».

Det finnes bare muligheter – og jeg har jo fri!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg