Nesten for godt til å være sant

I dag har jeg vært til samtale med håndspesialist på plast-kirurgisk avdeling i Porsgrunn. Han skulle informere meg om hva de hadde funnet ut på MR forrige uke og hva som skulle skje framover. Jeg var jo forespeila at jeg måtte operere tommelen.

På tur i går, fredag.

Jeg var sååå spent, og tida kunne ikke gå fort nok til jeg kunne gå oppover til sykehuset!

Men beskjeden fra legen var klar: De finner ikke noe brudd på bildene nå! Det gjorde visst heller ikke røntgenlegen.

To fininger på besøk i går

Gipsen ble klippet opp og tommelen sjekket. Jeg kunne sjøl se at tommelen så mere normal ut denne gangen enn da de tok av gipsen etter 6 dager i Split. Det gjorde heller ikke så vondt når han prøvde å trykke litt rundt omkring.

Det blir litt enklere å bake nå!

Herlig! Dette hadde jeg ikke våget å håpe på! Og litt rart, er det vel – at to røntgenbilder tatt med 6 dagers mellomrom på to forskjellige sykehus i Split, viste brudd – mens her hjemme finner de ikke noe brudd!? Kan det ha grodd så fort (på 2 uker?) Jeg velger å tro det;)

Tror det må bli en ørliten feiring i dag;)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg