Dagen før dagen

Fortsatt er det noen ting jeg må huske på når det gjelder jobben. Ved midnatt mister jeg alle tilganger, så derfor er jeg litt stressa for å glemme noe. Har laget meg ei huskeliste idag, så det ska nok gå bra. 
Nå er siste mail sendt – håper jeg. Det er sikkert de som mottar dem også glad for. I morgen begynner en ny epoke.

Jeg fikk lagt inn ei treningsøkt idag også: Spinning aleine i 60 minutter, deretter noen øvelser med utfall og så litt planke. Er veldig glad for at trening gir meg så mye – og mest av alt har trening gitt meg det overskuddet jeg har trengt for å takle den hektiske hverdagen. 
 

Før jeg avslutter epoken om jobben helt, velger jeg å dele en av de mange hyggelige hilsenene jeg fikk før jeg skulle slutte. Er det rart jeg ble rørt?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg