De fineste solnedgangene

Jeg må innrømme det: De fineste solnedgangene opplever jeg når jeg er her i Mogan kommune på Gran Canaria.

I likhet med de fleste andre jeg kjenner, har jeg tatt tusenvis av solnedgangsbilder hjemme, på hytta i Bamble, i Supetar i Kroatia, her på Anfi del Mar og mange andre steder.

Men altså: Når du får observere hvordan sola i løpet av få minutter og til slutt sekunder, forsvinner ned i havet, er det noe helt spesielt.

Og akkurat det hadde jeg lyst til å skrive og vise bilder fra – tatt i går kveld, onsdag 21.februar.

På klare kvelder ser vi altså Teide på Tenerife, 3.718 moh (og antatt ca 3.00 meter UNDER havet) herfra. Fascinerende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg