Det beste med å være pensjonist er å ikke behøve reise hjem på søndager

Mens jeg jobba, var noe det jeg gledet meg mest til når jeg skulle bli pensjonist, å slippe å kjøre hjem fra hytta på søndager.

En fantastisk søndag på Ivarsand

Denne søndagen var en slik dag. Mannen og jeg  bestemte oss for å bli. Det var selvsagt spesielt deilig, siden vi først kom ut på hytta lørdag kveld – etter et opplevelsesrikt – men veldig varmt – Oslo-døgn i hovedstaden med mormorungen.

Hytterhododendron står i sin fineste skrud.

Men han hadde også lyst til å bli med ut på hytta – så sånn ble det.

To fine fettere søndags morgen.

Og selv om det var litt overskya i dag tidlig, var det nydelig å våkne opp til blikkstille hav og fuglesang utenfor vinduene mandag morgen.

Jeg er heldig!

Morgenbad hører med! 21 grader i vannet!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg