Det er den årstida når selv løvetenner framstår som vakre

Har vært på jobb i dag og tok en tur opp til Skipperåsen og Porsløypa etter jobb. På veien kom jeg over disse – og måtte bare ta bilde. Tenk at vi allerede har kommet til løvetannen? Først blåveis, så hestehov, så hvitveis, så løvetann..

På Skipperåsen hadde også teppet med hvitveis lagt seg. Kjenner jeg blir helt salig og at vårfølelsen brer seg. Deilig!

I natt har vi hatt begge mormorungene på overnatting. Det ble litt hektisk i går ettermiddag, for begge to var ganske slitne etter barnehagen (og mormor hadde vært på jobb). Det holdt litt hardt med prinsippet om lite eller ikke noe skjermtid (kun mormors prinsipp). Men alt i alt gikk det veldig bra – som vanlig. Det er stor stas og ha de her – og snart går vi inn i en toukersperiode hvor pappa`n til mormorungene er på jobb og at vi må stille opp litt ekstra. Da passer det i grunnen bra at min jobbing snart går inn i siste fase – for denne gang.

Det er fortsatt Paw Patrol som gjelder – og lillesøstra tar etter broren på det meste.

I kveld skal jeg møte et par kolleger fra Åfoss, og det gleder jeg meg til. Alt i alt er det ganske mye positivt om dagen som innimellom overskygger for dårlige vaksinenyheter.
Men jeg er fortsatt optimist, altså – og glad for at jeg er så gammel at det fortsatt er sannsynlig at vi blir prioritert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg