En liten miljøforandring

Mannen og jeg har ofte snakka om å ta en tur til Oslo om sommer’n. Endelig gjorde vi det. Det har nok noe med at sommerukene pleier å gå så fort – og så mye skal legges inn.

Men nå har vi fått bedre tid…,

Når du ikke har vært hos frisøren på 6 uker, er det greit å velge hatt.

 Jeg må jo innrømme at litt luksus er ikke å forakte – så The Thief ble valgt for et døgns opphold. Der har vi vært før – og synes det er stas. Der blir det gjerne lite shopping og desto mer kos.

Vi kom fram til lunsjtider – og tilfeldigvis (æresord) fant vi bord på Salmon house – hvor de serverte sushi. Herlig! Jeg blir bare ikke lei av sushi eller annen asiatisk mat -og har fortsatt mye uprøvd.

Før vi kjørte innover idag tidlig fikk jeg tatt neg en løpetur opp til Frydentopp, til Skipperåsen og rundt Porsløypa. Det var deilig når du vet du skal tilføre kroppen mange deilige kalorier.

I dag måtte jeg bare ta bilde av gården til tidligere skipsreder Reim, som ligger på vei opp til Frydentopp. Et ungt (?) par med små barn kjøpte gården for noen år siden og har pusset den opp både utvendig og innvendig. 
Der kunne jeg tenkt meg å bo.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg