Endelig fikk jeg tatt meg en sykkeltur

Jeg kjøpte jo sykkel i fjor høst. Selv om jeg fortsatt har joggeturer på morningen som «pri 1» og ellers syns det er mest hensiktsmessig å gå de korte avstandene som er fra leiligheten og ned i havna, butikkene og på stranda, syntes jeg sykkel var «kjekt å ha».

Jeg gledet meg til å ta fram sykkelen nå, og fikk første anledning i dag. Så etter joggeturen i dag tidlig, syklet jeg fra Supetar til Sutivan og litt til – totalt va 10 km en vei – og tilbake på ettermiddagen.

Det var stille i Sutivan, men mye pågående «gjøre-klar-arbeider».

Det var nydelig vær: Vindstille og 19-20 grader. Jeg storkoste meg!

Jeg hadde nesten glemt hvor nydelig det var å ferdes langs havet i sakte tempo – og se det blågrønne havet mot hvite steiner.

Idag var det som i går: Nydelig sol her ute og tydelig mørkt og regn på fastlandet. Men i dag kom det aldri noe regn her slik det gjorde i går ettermiddag.

Idag fristet det også med en dukkert. Nydelig!


Det var ikke mer enn 17,5 i vannet – men det var helt greit når det var stekende hett på land.

Ikke så mye å klage over i dag, nei!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg