Fristelsen ble for stor

På søndag «måtte» jeg kjøpe noen nye blomster og planter – bla små påskeliljer i potte – som skulle stå ute.

Begynt å komme flere blomster!

I dag har jeg kjøpt flere – og har planta både i potter på terrassen og vært på kirkegården.

Planta på terrassen

Men 28.februar….. Jeg vet jo at det er altfor tidlig, men klarer liksom ikke å la være.

Terrassen

Uansett koster de ikke mange kronene – så det er mye glede for pengene – selv om om frosten og/eller snøen kommer til å ta dem før våren er her for godt;)

Også en liten primula til innebruk
4 kommentarer
      1. Holdt på å kjøpe stemor i dag, jeg også – men tenkte vel at de fikk vente litt. Men de er de fineste, syns jeg;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg