Jeg har stor glede av Podcaster

Jeg har utrolig mye glede av podcaster. Begynte ikke å bruke dem aktivt før for noen måneder siden, men nå er jeg nesten litt «hekta» og må stadig følge med om det er kommet noen nye.

Primært bruker jeg NRK som plattform for hvor jeg finner interessante podcaster (og de er jo gratis).

Jeg starter søkene på forsida i nrk-appen

Men også på Spotify har jeg også blitt tipset om at det ligger mange podcaster (for det visste jeg ikke).

«Mysteriet Adam» altså.. Må høres!

På NRK hører jeg på alt fra «Politisk kvarter», «Oppdatert», «Historier fra virkeligheten» (feks Mysteriet Adam), «Radio Mørch, «Trygdekontoret», «Dagens» – og mye mer. Flere ganger i uka blir det laget nye podcaster og lagt til avspilling i «mappa».

Jeg har også hørt på historien rundt de to tvillingjenter Mina og Mille som døde av en overdose 16 år gamle. – En fryktelig tragisk historie – mest sannsynlig om et hjelpeapparat som ikke fungerte på langt nær godt nok. Der måtte jeg høre meg gjennom alle de seks episodene samme dag.

Og jeg har hørt på Seriesnakk etter hver episode av Makta. Artig!

Jeg har kjøpt meg et par ok AirPods og lytter når jeg er på tur, egentrening på mølla hjemme eller på solsenga. Når noen foretrekker musikk, syns altså jeg fengende podcaster er best.

Men jeg kommer ikke til å slutte å lese bøker heller altså. Nå har jeg nettopp lest ut denne boka til Vigdis Hjort som jeg likte godt. Anbefales dem som liker bøker av henne!

Men nå er det på tide å komme seg bort på Tabata- og CrossFit-treninga. Jeg tar annenhver dag med turer i fjellet og denne styrke-og kondistreninga her.

Men er det noen oppblåste nordmenn der, stikker jeg til fjells likevel;)

 

2 kommentarer
      1. Da burde du virkelig sjekke ut nrk-appen! Der ligger det utrolig mye – og for enhver smak;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg