Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til å få et stikk i armen

Vanligvis er jeg ei pyse som blir skjelven når jeg ser ei sprøyte – men ikke denne. Jeg var nesten høytidsstemt da jeg gikk inn på den effektive vaksinestasjonen i Porsgrunn. Og på et blunk var den satt. Jippy!

Så bar det ut til hytta og mormorungene igjen. 
 

Før jeg kjørte utover igjen, fikk jeg tak i årets første kurv med norske jordbær. Tenkte det passet med en feiring. Og de var gode – og verdt hver krone!

I går hentet jeg mormorungene i barnehagen, og de skal  være hos oss til i morgen. Så da går det i hundre – og vel så det. Og de norske jordbærene falt virkelig i smak.

Men hvit skjorte var ikke akkurat det lureste å spise jordbær i.

 

Og badebassenget gjør susen – bare vannet er varmt nok.

En annen veldig bra ting nå, er at reise til Kroatia er mulig – og ny tur er bestilt på dagen 22 dager etter vaksina idag. Da slipper vi å ta test før vi reiser inn dit – og karantene hjemme ser det ut til at vi kan teste oss av på dag 3. Da er det gjennomførbart. Så da blir det noen dager i begynnelsen av juli. Det blir utrolig spennende.

Men i mens går det veldig fint å være her.

Denne klokkebusken er blitt veldig fin i år

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg