Heldige er vi – som har fri når det er dagslys og sol

Det var faktisk noe av det jeg gledet meg mest til når jeg skulle slutte å jobbe, nemlig det å kunne ha fri midt på dagen i vintermånedene mens det fortsatt var muligheter til både dagslys og sol. Jeg syns det var skikkelig deprimerende i de månedene der man både dro på jobb og kom hjem igjen i mørket.

En nydelig 14.des i Porsgrunn

Etter at vi kom hjem fra Zanzibar for snart to uker siden, har det vært mange dager med solskinn.

Porselensfabrikken og Porselen brygge, der vi bor.

Da er det om å gjøre å ta seg en tur ut – men man må kle seg godt, for det har vært skikkelig kaldt. I går fikk vi også litt påfyll av snø – men tydeligvis ikke mye på vår kant av landet sammenliknet med andre steder.


Men ikke for det; snø er riktignok pent å se på, men jeg klarer meg godt uten.

Forøvrig går det med stormskritt mot jul – og avslutningsvis på den lille bloggen min i dag legger jeg ved et bilde av en nydelig hvit amaryllis som har holdt ut hos meg siden starten på november.
Til tross for at den tilbrakte mer enn to uker aleine nede i garasjeboden da vi var på ferie, så har den både overlevd og blitt veldig fin.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg