Prosjekt grått hår – 11 måneder

Jeg våger meg på et kort blogginnlegg som jeg kun poster på blogg.no. Kall det gjerne feigt, men det er langt vanskeligere å eksponere seg sjøl – syns jeg – enn opplevelser, ferier og tanker om dette og hint.

I hvert fall: Sånn ser jeg ut etter litt over 11 måneder siden siste farging.

For ca 2 uker siden

Er overraska sjøl over hvor greit det har gått – og med det mener jeg at jeg var usikker på om jeg kom ut til å holde ut med meg sjøl.
Men det har gått helt fint,

For va 2 uker siden

Når jeg kommet hjem fra Kroatia nå – og blir hjemme i ca 10 dager, har jeg planer om å legge inn en klippetime. Må innrømme at jeg trives  bedre med litt kortere hår når det først skal bli grått – enn det lange jeg har hatt i alle år.

Fortsettelse følger;)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg