Så er det bare å glede seg til neste gang

Fem og en halv uke har gått fort; veldig fort. Det er ikke sikkert det hadde føltes på samme måten hvis jeg hadde vært aleine her så lenge, men det har jeg heller ikke som mål å være.

Statua av Bjørn Lyng i parken på Hjerteøya (Maroa)

Men denne gang har det vært passelige doser med familietid, barnebarn, vennebesøk – og aleinetid.

Boblebadet bed bassengområdet på Anfi Emerald i Tauro

Planen min nå er å være på Anfi fem uker neste år også – og akkurat de samme fem ukene. Da har jeg «knekt» mye av vinteren og kommer hjem mot slutten av februar. Det tenker jeg er en god plan – og for å oppfylle den planen, har jeg faktisk kjøpt to faste uker til på Anfi. Det føltes litt «skummelt» å gjøre akkurat det nå, men velger å tro at det er lurt.

Ved favorittbadeplassen – på Øya. Det er gjerne blitt 4-5 turer i vannet hver dag

Jeg er jo så usigelig glad i være her.

Favorittsolplassen min – på Øya

Men nå skal det bli fint å komme hjem til flokken min. Mannen fylte forresten 65 år i går, så da får vi ta en liten feiring i morgen, på søndag. På den måten får jeg også treffe hele gjengen.

Her er Mannen klar for å reise hjem 9.feb

Det ble en tur i fjellet i dag også. Det er helt perfekt når du skal sitte i ro i seks timer på et fly. Da sitter i hvert fall jeg mye roligere.

God utsikt fra toppene. Idag gikk jeg opp 350 høydemeter.

Nå har jeg sjekket inn på flyplassen (og her det fullt av folk) – og har slått ihjel litt ventetid med å skrive.

Lurt med blogg;) Fortsatt god helg!

Tok en tur opp i Taurofjellene i dag. Passet perfekt når du må sjekke ut kl 10 – og bussen til flyplassen ikke kommer før 1230.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg