De to fineste på besøk

Her er de – mormorungene. Jeg hentet dem i barnehagen i går som planlagt, og så har de vært her til i dag. Det var skikkelig deilig å kunne åpne opp døra til terrassen og ta i bruk det ekstra rommet som den terrassen utgjør. Jeg må innrømme at jeg av og til syns 94 kvadrat er i trangeste laget – og savner da huset – men når vi tar terrassen på 45 kvadrat i bruk om våren, er den trangboddfølelsen glemt. Og mormorungene storkoser seg der. Her sitter de og spiser middag. Det var stas i spise ute – og de spiste mer middag enn de har gjort på lang tid – i hvert fall hos oss.
 

Å vanne blomster var stas. De måtte selvsagt få hver sin kanne.

Han kjekken her blir 5 år på mandag. Heldigvis er det mulig å invitere barnehagekohorten sin til bursdagsfeiring. 

Jeg har hatt fri i dag og fikk meg en fin tur i skogen igjen. Det er bare så nydelig nå. Vinter, slaps og kulde er glemt når jeg får oppleve slike dager. Og i tillegg så jeg på kommunens nettside at de neste uke går løs på vaksinering av 67-65-åringer! Nå ser jeg virkelig lys i den tunnelen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg