Juni kunne gjerne hatt et par dager til

Juni har vært en helt nydelig måned – og nå er vi allerede på siste dagen. Ferien har begynt for mange – inkludert mormorungene.

Mormorungen har fått seg en hyttevenn

Når været er som nå er det ingen bedre steder på jord, enn akkurat sommerhytta på Ivarsand. 
 

Mormor og 2-åringen tar morgenpraten ute på trappa

Dagene går uten de store hendelsene: Det bakes surdeigsbrød – og idag: Vafler. De ble kjempegode! 

Jeg legger alltid inn en tur, så søylene mine på klokka blir fylt hver dag. Samtidig blir det mye aktivitet med mormorungene på plass. – Ingen dødtid, nei;) Da må vi stikke av;)

2-åringen liker å sitte på trappa

Så i ettermiddag har Mannen og jeg tatt turen til Havparadiset – for middag og konsert med Jørn Hoel. Det er litt gøy å få med seg det som skjer i nabolaget mens vi er her.

Jørn Hoel varmer opp

Forøvrig har jeg fått booket om billettene til Split – igjen. Nå ser det ut som om vi drar fredag morgen. Grugleder meg!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg