Små kulestein + memory foam = gode bein

Prøvde å ta noen bilder av steinene som befinner seg på og ved stiene og veiene jeg tråkker.

Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer om de skoa, men det er nå sånn at når jeg går slik aleine og tråkker, så kommer det mange tanker og funderinger – noen gode, og andre ikke fullt så gode. I dag tenkte jeg på: Sett om de er de små kulesteinene som er overalt i åsene her som gjør at foten min er blitt så bra? Og med de relativt sett tynne sålene i skoa som gjør at jeg kan føle steinene som jeg tråkket på? Kanskje det er så enkelt? 

I hvert fall har jeg også i dag tråkket i 2 timer og 9 km – uten vondt.

Dagene går fort – og fortsatt er meldingene gode hjemmefra. Har så vidt fått med meg nyhetene i dag, om at innreise til Norge strammes ytterligere inn fra fredag. Det kan bety trøbbel for meg – men jeg er i hvert fall veldig glad for at Mannen har kommet seg hjem.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg