Smak av vår – og snart smak av sommer

I dag har vært en nydelig dag. Hvis jeg ikke hadde visst bedre, hadde jeg trodd det var våren som var i anmarsj, for sola varmet og det var en deilig fønvind. Heldig er jeg som har fri på en dag som denne. Vinden tok seg riktignok opp utover dagen, men det var fortsatt varmt til årstiden å være. Derimot hørte jeg på nyhetene at bare et par timer herfra var det skikkelig uvær – med strømbrudd og brukne trær.

Nydelig ved ælva i dag

Den yngste mormorungen ble holdt hjemme fra barnehagen i dag også. Det var nok lurt, for å bli kvitt hosten – og for å være fit for fight på mandag. Etter flere dager hjemme trengte pappa`n litt avlastning, og da var det fint at mormor hadde både tid og lyst. Vi fikk noen fine timer sammen – og kjørte henne hjem på ettermiddagen. 
 

Fint med et sandbasseng like utenfor leiligheten

Ellers driver vi med litt pakking i kveld, for nå er det straks tid for ny tur. Jeg gleder meg – som alltid.

Fullmåne i kveld
Stjerna får lyse til vi kommer hjem igjen
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg