40 år siden, gitt!

Jeg hadde ikke tenkt å gjøre noe særlig utav det – og i hvert fall ikke Mannen – men så har jeg en herlig Mellomsøster som alltid vet å benytte anledningen.

Vi giftet oss faktisk på Telemarkssendinga 17.des 1982

Så da jeg ante fred og ingen fare i formiddag, kom jeg hjem til et Facebook-innlegg med brudebildet av oss fra 17.des 1982, der vi begge var tagget. Javel? Da er det jo bare å skru på den sosiale kanalen og ta inn alle de hyggelige hilsningene. For dem er det blitt mange av i ettermiddag. Takk!!

Jeg trodde heller ikke ungene våre husket på brylllupsdagen vår – og i hvert fall ikke når eller/og antallet år. Men det gjorde de gitt! Sønnen kom innom i formiddag med 40 røde, langstilkete roser og en flaske champagne til oss. Fra begge ungene og samboerne. Stas!

I morgen har vi invitert til julelunsj på Farris Bad – og i kveld er det søskentreff  med den årlige pinnekjøttmiddagen på Heistad – så ingen skal si at vi ikke feirer dagen;)

Så selv om vi kan skryte av at det er 40 år siden ( men ikke fullt 40 gjennomførte;) – er det i hvert fall en ting som er sikkert, og det er at det ikke blir 40 år til;)

På Zanzibar for 2-3 uker siden. En herlig ferie for minneboka!

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg