Det er jo noe med det å beholde trua. Det er ikke alltid lett. Jeg må også innrømme at det er ikke alltid der jeg klarer å holde fokus heller.
Men i hvert fall: Når det gjelder reisa vår fra Supetar og hjem onsdag 21.juni, så har «alt» ordnet seg på et vis.
Med det mener jeg at Kiwi har akseptert sin feilinformasjon og behandlet vår klage så fort «som fy».
Slik tolker jeg det – fra jeg sendte mailen om refusjonskrav søndag kveld til vi fikk svar om refusjon i dag, tirsdag formiddag, gikk det ganske raskt. Det kan jo hende det var fordi Kiwi ikke ønsket vi skulle gjøre noe særlig mere ut av saken….
I hvert fall så fikk vi refundert flybillettene vi måtte kjøpe, samt den siste hotellnatten fullt ut. Vi kunne sikkert bedt om mer, men det gjorde vi ikke – og da må vi være fornøyde.
Men gjør det at jeg vil bruke Kiwi.com igjen? Neppe.