Alt ordner seg

Det er jo noe med det å beholde trua. Det er ikke alltid lett. Jeg må også innrømme at det er ikke alltid der jeg klarer å holde fokus heller.

Ivarsand tirsdag kveld 27.juni

Men i hvert fall: Når det gjelder reisa vår fra Supetar og hjem onsdag 21.juni, så har «alt» ordnet seg på et vis.

Mormorungen er blitt en racer på å plukke bær!

Med det mener jeg at Kiwi har akseptert sin feilinformasjon og behandlet vår klage så fort «som fy».

Den beste plassen

Slik tolker jeg det – fra jeg sendte mailen om refusjonskrav søndag kveld til vi fikk svar om refusjon i dag, tirsdag formiddag, gikk det ganske raskt. Det kan jo hende det var fordi Kiwi ikke ønsket vi skulle gjøre noe særlig mere ut av saken….

I hvert fall så fikk vi refundert flybillettene vi måtte kjøpe, samt den siste hotellnatten fullt ut. Vi kunne sikkert bedt om mer, men det gjorde vi ikke – og da må vi være fornøyde.

Men gjør det at jeg vil bruke Kiwi.com igjen? Neppe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg