Da tenker jeg det får være greit med regn og slaps

Nå passer det i grunnen helt perfekt å pakke kofferten og ferda sørover. Makan til vær!

Ikke det at reisa kommer plutselig og pga det dårlige (men dessverre helt normale) vinterværet på denne kanten av landet. Nei, den har selvsagt vært planlagt lenge – men er ikke mindre perfekt timet for det.

Nå er jeg skikkelig drittlei av regn, snø og is – om hverandre. Framover blir det morgenturer i shorts, svømmeturer i havet, nydelige kvelder på terrassen – og ikke minst kvalitetstid med barn og barnebarn:)

Glad jeg har gode og varme gummistøvler

I morgen tidlig drar vi nemlig til Gran Canaria og Anfi del Mar. Der har vi alt man kan drømme om på ett sted – og mere til.

Det gleder jeg meg ustyrlig til – hver gang;)

Bildet er tatt fra booking.com

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg