Den lille terrassehagen i Supetar har klart seg bra

‍For dere som leste gårsdagens blogg, så skjønte dere sikkert at vi gjorde klart hjemme for å kunne være borte litt.

Plantene har klart seg fint!

Noen vil kanskje si at vi har rigga oss litt dårlig når vi (=jeg) har kjøpt inn og planta vekster «over alt» – uten at vi har noen til å vanne når vi er borte.

Mandarinkart!

Men det gjør jo bare at jeg må reise et par ganger både hit og dit, og det har jeg ingenting i mot. Særlig ikke hit til Supetar, som er blitt mitt hjem nr 2 og favorittsted.

Bak lavendelen ser du tønna som fylles med vann når vi drar og som pumper vann i ett minutt i krukkene som står nær.

Mannen og jeg kjørte hjemmefra i natt for å rekke fly fra Gardermoen i dag tidlig kl 0740. Vi landa i Split kl 1030 – og var ute på øya kl 1330. Herlig!

På vei inn mot havna på Brac, Supetar, der leiligheten vår ligger like til venstre for kirken.

Og her skal vi kose oss de neste 13 dagene. -0 problem å kose seg her, spør du meg – og værmeldinga er bare strålende!

Denne palmen har klart seg fint uten vanntilførsel siden jeg dro hjem 11.mai.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg