Det går nok over…. Eller?

Jeg er tilbake på drømmestedet mitt: I Supetar på Brac i Kroatia. Jeg dro i går kveld med tog fra Porsgrunn til Gardermoen, hvor jeg overnattet på hotell pga tidlig fly i dag.

Supetar i kveld, torsdag 31.august. Mange seilbåter i havna.

Flyturen gikk strøkent, flybussen til Split gikk omtrent med en gang (kryss i taket), og planlagt ferjeavgang 1245 ut til Supetar gikk som planlagt .

Cruisebåten Norwegian Viva lå i Split i dag.

Jeg rakk til og med ei lita runde i Split – hvilket betyr en liten øl på Riva’n og en tur innom Zara. Da er jeg fornøyd.

Det var nydelig på Riva’n i Split i dag.

Jeg kom til Supetar og opp i leiligheten før kl 14. Alt vel. Denne gangen skal jeg være her i 3,5 uker. Mannen kommer om få dager, søskena mine om ei lita uka – og noen andre gode venner etter det.

Den beste terrassen

Men hva er feil? I de 10 dagene jeg har vært hjemme nå, har jeg prøvd å være sammen med barnebarna så mye som mulig – og særlig minstemann på 15 måneder. Jeg har hatt han på overnatting, og jeg har hentet han i barnehagen så ikke dagene hans skulle bli så lange.

Farmorungen og farfar. Lesing et gøy. Litt;)

4-åringen har vi også hatt på overnatting, siden hun ikke fikk være med broren til Supetar for et par uker siden. Det var kjempekoselig.

Glad i å klatre – som sin bror

Men hva skjer med meg nå? Jeg savner de jo med en gang…. Jeg hadde jo en plan med pensjonistlivet mitt, at jeg skulle reise ganske så mye.

Her er de – alle mine tre fine.

Og planene er der fortsatt, men jeg må nok kjenne litt ekstra på hjemlengselen. Kanskje går den over? Eller kanskje ikke. Da må jeg heller vurdere å legge en ny plan….

Blir aldri lei av solnedgangen her i Supetar, fra terrassen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg