Det kom litt regn

Vi har vært veldig forberedte på regn. Vi kom hit fredag, og det skulle i følge Yr komme regn fra tirsdag. Det gjorde det ikke. Heller ikke onsdag, men natt til idag, torsdag, kom det litt.


Men dagen i dag har vært fin – og ikke i tråd med Yr sitt værvarsel. Det ble stedet oppholds det meste av dagen og 20+ grader.

Vi nordmenn er vel kjente for å være over snittet opptatt av værmeldingen, og sånn blir det vel da. Men i hvert fall har også denne dagen vært fin.

Jeg fant en ny vei opp fra havna i dag

Supetar, Brac og Kroatia har ellers vist seg fra sin beste side denne uka. Syns jeg. Da er det ekstra hyggelig at gode venner hjemmefra som er her for første gang, også får oppleve dette. – Prestasjonsangst, kanskje?

De nydeligste bakgårder og hager

Ikke vet jeg.

Vår venner hjemmefra opplevde forresten filminnspilling i nabobyen Sutivan i går, og i dag var det filminnspilling i Supetar. Gøy – selv om ingen av oss ble bedt om å stille opp i noen roller;)

Filmteamet hadde rigga seg til med biler og masse utstyr i havna.

I føle lokale kjente var det ikke samme filminnspilling heller,  men to forskjellige.
Ikke vet jeg.

Ikke så rart at noen vil filme i slike omgivelser.

I morgen bærer det hjemover – men heldigvis kommer det gode venner hjemmefra som skal være i leiligheten i to uker. Så kommer jeg ned – med min 34 år gamle mammaklubb etter det. Det blir stas.

Og jeg, som syns jeg har funnet min drømmeplass på jord, kjenner en god ro med tanken på at jeg snart skal hit igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg