En liten strek i regninga

I dag er det tid for hjemreise: Split – Amsterdam – Torp. Trodde jeg – helt til jeg skulle sjekke billettene da vi satt på ferja over til Split i dag tidlig.

Deilig vær i dag også, selv om Yr meldte om 15 grader og striregn.

Skulle vi lande på «OSL»? Er ikke det forkortelsene for Gardermoen? Men jeg hadde da ikke kjøpt retur dit? Vi har jo parkert bilen på Torp?!

I Split lå det en stor cruisebåt i havna – og lange rekker av cruiseturister på vandring i byen.

Jeg måtte dobbeltsjekke mailen med bestillingen, og joda, det stemte: Vi skulle dra fra Torp og lande på Gardermoen. Det hadde ikke jeg merket meg…. Tabbe! Jeg måtte bare legge meg helt flat for Mannen – som overraskende nok tok det ganske pent.

Her ligger cruisebåten bak ferjene.

Men hvis vi er heldige, rekker vi rekker vi det siste toget fra Gardermoen i kveld og kommer oss til Torp på den måten – og hjem i natt.

Det ordner seg ofte for snille jenter;)

Havna i Supetar i dag tidlig; stille og rolig som alltid.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg