Har tatt det det helt med ro

Onsdag tok jeg det helt med ro. Sov utrolig dårlig om natta og verket omtrent overalt. Men utover dagen har det gått gradvis bedre. Jeg fikk råd på apoteket om en Paracet og en Ibux 3 ganger om dagen i 3-4 dager – og da prøver jeg det. Apotekeren sa det sikkert var betennelse i noen muskler, da jeg fortalte han hva jeg hadde gjort. Lege har jeg i hvert fall ikke tid til å kontakte akkurat nå – for i morgen ska jeg jo jobbe.

Fra Moldhaugen over til østsida og rådhuset i Porsgrunn

Men jeg fikk gått et par turer, vært hos frisøren og ordna bryna – og vært på styremøte i borettslaget. Det jeg måtte avlyse var en tur med mammaklubben gjennom 32 år. Det var litt dumt, for nå er det lenge siden vi hadde treftes, men avtalen var å gå til en gapahuk utendørs og i tillegg måtte jeg kjøre bil – og det prøvde jeg å unngå i går. 
 

Sånn så balkongen ut onsdag 17.feb. Nå er det skikkelig vinter..

Og så har jeg gjort et par ting til: Jeg har endelig begynt å se på serier! Mannnen anbefalte så veldig at jeg burde se på Rådebank, men jeg har vært veldig dårlig på å se noe særlig på TV eller serier i det hele tatt. Men nå har jeg sett snart to: Først så jeg på Maxitaxi-sjåfør. Den var jo litt festlig. Så så jeg første sesong av Rådebank – og den var jo kjempebra. Jeg så alle åtte episodene på to dager. Og i går så jeg de fire første episodene av sesong 2. Den er jo så bra – og anbefales for de som ikke har sett (men det har de fleste, har jeg skjønt).

Nå ska jeg gjøre meg klar for jobb – og er altså engasjert i en 50% stilling fram til påske. Tror det vil passe meg helt perfekt – så jeg gleder meg veldig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg