Hjemme igjen – med håp om tidlig vår

Jeg kom vel hjem fra Gran Canaria lørdag kveld, og både fly og tog var så godt som i rute. Mannen henta meg på togstasjon i Porsgrunn «midt på natta», og det satte jeg veldig pris på. Det så det som en umulig oppgave å gå gjennom byen med en blytung koffert i sørpete gater, og bestilling av drosje fristet lite. Så det å bli henta og kjørt inn i tørr garasje under leiligheten, var superfint.

Fra bybildet i Kragerø

Søndagen gikk med til utpakking og feiring av Mannens 66-årsdag som hadde vært dagen før. Hele den fine gjengen vår kom innom, så det ble en fin dag og gjensyn med alle våre fine.

Ivarsand i går, mandag.

På mandag våknet vi opp til strålende sol, så da ble det både en tur ut på hytta på Bamblekysten og til Kragerø, hvor Mannen hadde et ærend på Kragerø sykehus. Alle bildene jeg har lagt ved i dag er tatt på mandag 26.feb, forresten.

Ved ferjeleiet i Kragerø

Det var utrolig fint i går, mandag, og vi fikk virkelig en smak av vår og alt vi har i vente i den fine tida som kommer. Det var omtrent vindstille og sola varmet. Herlig for en som elsker sola!

Fra bybrua i Kragerø, i retning nord.

Og spesielt deilig var det når jeg har sett værmeldinga for kommende uke….

En liten pekepinn på hva vi har i vente….
Kragerø, på bybrua, retning sør. Mannen fikk en tlf;)

Men jeg stålsetter meg og har trua;)

4 kommentarer
    1. Fint i Kragerø👍 Og velkommen hjem. Det er i Porsgrunn du bor, ja. Her i Oslo hvor jeg bor er det fortsatt litt holke på stier i skogen, men ser at det tiner og går mot vår😀

      1. Ja, vi bor i Porsgrunn, og det gjør Bastian også. Fint å ha dem nær. Men da de var mindre, bodde vi i nabokommunen Bamble😉

    2. Herlige vår, tenker jeg! Det er meldt regn, men da smelter også snøen. Vi kan virkelig glede oss til tiden vi har i vente. 💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg