Så ble det litt stille her

I går ettermiddag dro familiegjengen hjem – og Mannen og jeg ble aleine tilbake. Det er veldig rart når noen drar. Dessverre fikk de jo et forkorta opphold på bare seks dager – og i tillegg med ymse vær. 

Et siste  bad før hjemreise gjør godt

De siste dagene ble været i imidlertid bedre og bedre – og de dro i et strålende solskinn  (nesten dessverre).

Hele gjengen samlet til middag fredag kveld

I går bytta Mannen og jeg leilighet – fra den store penthouse`n i «tårnet«, til en mindre leilighet i Puerto Anfi, som ligger nærmere stranda. Her skal vi bo i to uker. Vi hadde heller ikke vært i denne leiligheten før, så vi var litt spente (for det våre faste uker, som vi kan ha hvert år). Men vi ble ikke skuffa.

Herlig utsikt fra terrassen  (og askebegeret ble raskt fjerna;)

Her er vi nærmere «alt» – og akkurat nå når jeg sitter med en kaffekopp på terrassen og har akkurat fått med meg soloppgangen, kan jeg se livet våkne opp på Anfi – og folk som svømmer fram og tilbake ved stranda, jogger i vannkanten eller rundt Hjerteøya, seilbåtene som ligger ankret opp på bukta – og livet er bare herlig.

Like før sola står opp søndag morgen

Så jeg tror det skal gå fint med en uke «aleine» her, før go`gjengen kommer på lørdag.

De nærmeste dagene blir vi nok her – på Maroa på Hjerteøya
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg