Sesongen er definitivt i gang på Brac’

I kveld var det så deilig at jeg tok en tur ned i havna. Det må jeg innrømme at jeg ikke har gjort i løpet av de tre ukene jeg nå har vært på øya.

Hvorfor ikke, lurer du kanskje? Vel, det er vel rett og slett fordi jeg – og «vi», da vi var alle-mann-alle her, valgte å spise lunsj ute og middag i leiligheten. Da ble vi også værende i leiligheten på kveldene.

Men i kveld tok jeg altså en tur ut i det nydelige været før sola gikk ned litt før kl 20. Jeg gikk ned i havna, satte meg på en av de lokale barene og tok et glass vin.

Det sydet av folk i kveld – og det var gøy å se. Det var kommet – og kom fortsatt – seilbåter inn til havna for å ligge over, og da blir det alltid litt ekstra liv. Det er også artig å se dem legge til kais, for det er ikke alltid det går like smertefritt;)

Det blir liksom litt sånn, at når du «bor» i en liten havneby er det gøy å følge med på det som skjer. Et tydelig tegn på at sommersesongen er i gang, er når seilbåtene kommer og legger til kai samtidig som antallet turister øker. Gøy!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg