«Svært usunn» – men ikke «helseskadelig»

Det er kalima i dag også – altså dag 3. Værapp`n står på stedet hvil og varsler «usunn luft» – men har ikke blitt mørkere rød eller lilla….Det velger jeg å se positivt på.

Skalaen har mere å gå på.,,

I går var jeg litt i tvil om jeg skulle våge meg ut på tur, for det anbefales å ta det litt med ro mht fysisk aktivitet og kalima. Men jeg valgte å ta turen opp i fjella – men gikk hele runda i stedet for å løpe. Og det gikk helt fint.

Begrenset utsikt på turen i går.

Kontrastene var store, da – fra søndag formiddag og til mandag.

Søndag formiddag i samme område

I dag hadde jeg håpet det var litt bedre, men det er det altså ikke foreløpig.
Jeg har likevel bestemt meg for å ha en «vanlig Anfi-dag» – hvilket vil si trening ute på morra’n (i dag ble det Tabata og svømming), frokost i leiligheten og solseng på Øya.

Tabatatrening i dag

Jeg tror forresten heller ikke det er så mange hjemme som syns veldig synd på meg om jeg opplever litt kalima en dag eller fire.

– Og det har jeg stor forståelse for altså!

Tirsdag 14.feb. Fortsatt «tåkete» utsikt fra leiligheten.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg