Vaksinetime bestilt!

Jeg hadde jo tenkt å henge på telefonen fra kl 0830 idag, men forsov meg faktisk. Fikk derfor ikke ringt før 0850, men det gikk fint. To anrop med beskjed om at køen var full, mens anrop nr 3 gikk igjennom. Da fikk jeg beskjed om at de ville ringe tilbake og at ventetiden var 14 minutter. Det stemte – og time fikk jeg allerede på fredag denne uka. Mannen gjorde det samme som meg – og ble tilbudt time allerede i morgen. Yes, vi er lykkelige!

Helt nydelig på fakirbeeget idag.

Arbeidslysta slo deretter til for fullt, og jeg fikk spadd opp og laget et bed til bringebær. Bringebærene tok jeg fra tomta, for de vokser over alt. Det blir spennende å se om jeg får dem til å vokse akkurat her.

Har satt bringebær i kløfta.

Så hentet jeg stiklinger av to typer stauder, samt en syrin på Ivarsand. Fordelen er at når det har vært hyttet som er blitt revet på et område, befinner det seg også hagevekster der. Det er litt gøy å prøve å få dem til å gro hos oss – uten å måtte kjøpe alt på hagesenter.

I ettermiddag dro jeg hjem for å møte noen venninner på Øya i Porsgrunn. Kjekt at det et så kort vei hjem!

Så er det også greit å få vanna litt hjemme.

Øya

Imorgen skal jeg hente mormorungene i barnehagen. De skal bli med på hytta. 

Da må jeg bare dele dette festlige bildet Datter tok av 2-åringen på vei til barnehagen idag.

 

Briller opp ned – spiller ingen trille.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg