Vel blåst – og veldig stolt

I går deltok jeg på «Funkygene-challenge» i Valhall i Oslo. Dette var altså bursdagsgaveoverraskelsen fra Datter til sin mor.

Her er vi – sammen med Jørgine – etter fullført treningsøkt.

Men jeg klarte det! Det betyr at jeg fullførte 104 minutter med beinhard sirkel-/stasjonstrening på sju forskjellige stasjoner – uten de store «nederlagene».

Her ser du beskrivelsen av stasjonene. I tillegg var det 10 min oppvarming med danseren Santino.

Det var i alt 1500 deltakere – 95% jenter – delt i fire puljer, som deltok. Som du ser av innholdet var det kjente trenere som var på hver stasjon – som roeren Olav Tufte og brytetrenerne Stig Andre Berge og Fritz Aanes (fra Hodet i klemme, der sistnevnte definitivt ikke var min favoritt). I tillegg var Jørgine, mannen Morten og mora hennes også coacher på en stasjon brødrene hennes – og en god gjeng til.

Klar for roing

Men altså: Det var kjempegøy! Og kjempeslitsomt! Men etter å ha gjennomført kjentes det skikkelig bra.

Datter er klar!

Jeg må nemlig innrømme at jeg hadde gruet meg ganske mye, og jeg sa til Mannen før jeg dro, at dette hadde jeg aldri meldt meg på sjøl….

Her er Datter i gang med roing. Vi rodde 2 min hver, med 2 min knebøy i «pausene».

Men nå har jeg «gjort det» – og det kjennes bra.

Olav Tufte i aksjon. Han var forresten en veldig flink veileder.

Mannen hadde spandert hotell på oss, så vi fikk kost oss litt i sola på ettermiddagen.

Så alt i alt en veldig hyggelig Mor-Datter- tur og -opplevelse – og definitivt noe jeg kunne gjort igjen.

Det ble nye solbriller på oss på en av de mange standene som var i Valhall.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg