Det lysner

Egentlig hadde jeg tenkt å skrive: «Grått, vått og glatt» – men plutselig lettet tåka og det  lysnet. Da letter jeg også.

Sola kom!

Idag var vi og fikk 3. vaksinedose. Det er første gang vi har opplevd kø for å komme inn  – og det er jo et godt tegn. Men vi som hadde avtale om time kom greit inn, mens de som hadde drop-in måtte vente litt.

Men jeg må innrømme at opplevelsen av å ta denne tredje dosen, er ikke en like stor «højdare» som da vi tok første og andre. Den gangen var jeg rett og slett lykkelig over og endelig få tatt vaksina, men nå lurer jeg i stedet på om vi må holde på med dette her. – Time will show… Jeg kommer uansett til å gjøre det myndighetene ber meg om, kjenner jeg meg selv rett.

Grå start på dagen

I dag har vi hatt den eldste mormorungen her. Han var ikke helt i slag i helga, og da er jo barnehagene litt strenge med når barna kan komme i barnehagen. Og siden mamma`n var nødvendig på jobb og besteforeldrene hadde fri, var det helt greit at han kom hit til oss. Det er ekstra kos og ha en av dem om gangen av og til.

Peppa Gris-monopol er gøy!

I morgen pakker jeg en liten sekk og setter meg på toget til Gardermoen for å fly en liten tur til Split og Brac. Trodde kanskje flyene kom til å bli kansellerte, men det har de altså ikke blitt. Så da drar jeg – og gleder meg til å komme ned for å sjekke hvordan det står til i leiligheten. – Men litt spent er jeg også.

Skikkelig bra byggverk
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg