Alone again

I dag tidlig dro familiegjeng nr 2 hjem. De tok tidlig ferje for å slippe stress.

Det er nemlig litt vanskelig å beregne tid til flyplassen nå, bla pga omkjøring og stengte veier til selve flyplassen. Dessuten er det skikkelig «trøkk» for å komme inn og ut av Split by – selv i lavsesong som det er nå.

Han karen her kan du ta med overalt – like grei! Her er vi på lunsjen i havna i går.

Men heldigvis våkna han lille skjønne tidlig, og det ble null stress for den lille familien.

Kos i leiligheten

I skrivende stund er de nok vel hjemme – etter en forhåpentligvis like trivelig uke for dem som fir meg.

Men nå er jeg altså aleine igjen. Mannen valgte jo å reise hjem med gjeng nr 1, primært (sa han) for å få satt koggen på vannet mens den fortsatt hadde sjans til å flyte. Han om den;)

Blomstermotiver fra turen min i dag, tirsdag 18.april.

Her har det i hvert fall vært en herlig dag. Etter å ha stått opp tidlig med gjengen og fulgt dem ned til ferja, ble formiddagen brukt til vask og bytt av sengetøy og reingjøring. Må gjøres, det og! I tillegg vasket jeg fire etasjer med trappeoppgang. Ikke hverdagskost, det;)

Etterpå ble det joggetur på en av rundene mine – og lunsj i havna.
– Vel fortjent, syns jeg.

«Grilled, white fish with sidedish» på Palute er en av mine favoritter. Den ble det i dag.

Det var et fascinerende vær i ettermiddag – som etter hvert også førte til noen regndrypp her og litt torden.

Men før det fikk jeg meg en times tid på bystranda. Deilig! Nå skal de fire siste dagene nytes:)

Det var skikkelig mørkt i retning Split – men sol på bystranda der jeg var.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg