Energipåfyll

Av og til trenger jeg litt påfyll av ny energi – og da finner jeg det bla i skogen, på tur, når det er fint vær og sola skinner. Som nå.

Igår tok jeg turen opp til Årdalsåsen og runda rundt Svindal og opp på Valleråsen. Jeg brukte over to timer på de 7,5 km – på gummistøvler. Det var ganske vått og sølete på enkelte partier, men en utrolig fin tur.

Idag valgte jeg runda rundt Sortilen og rundt Valås. Den runda er på ca 5 km og tok en times tid. -Fantastisk nydelig.

Nydelig er også luktene i skogen nå om dagen. Konvalene er jo min favoritt – men nå har jeg en stor bukett hjemme, så jeg klarte å la være å plukke.

Igår møtte jeg ikke på så mange, men idag var det flere på tur. – Og bare blide, hyggelige folk som har fri på dagen – som meg.

God plass på benken på Valås – med utsikt over Porsgrunn og Eidangerfjorden

Jeg setter meg sjeldent ned når jeg går tur – og har med kun vann.

Men kanskje en annen gang – i en annen tid – så har også jeg sekk med kaffe og niste? Kanskje……

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg