Fornøyd

Har lagt min elsk på Eva Solo bålpanne, men har strevet med å få tak i. Dessuten syns jeg den var litt dyr. Men jeg fikk «go» fra lillesøster og har egentlig leita etter en siden i høst. 

Så la jeg inn et søk på Finn – og fikk napp på en helt ny en. Den lå i esken og var ikke pakket ut. Og til og med i Skien. Og for en sjelden gang skyld klarte jeg å prute – og fikk den 1000kr billigere enn i butikk.

Veden har jeg også skaffa sjæl – dvs noen andre har hogd og lempa litt rundt omkring. Men da får jeg anledning til å rydde samtidlig – nå når bålforbudet har inntrådt. Fikk derfor knekt og saga greiner og tynne trær i mindre biter. Genialt! Sånt liker jeg og kommer til å fortsette med det i morra.

Og noe så koselig som å sitte på terrassen på hytta og kjenne varmen fra levende flammer!

Tror det blir en fin helg
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg