Grått hår tar sin tid

Nå er det fem måneder siden jeg farget håret, og jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av meg selv hver gang det har gått en måned.

Ikke at jeg tror det er så interessant for så veldig mange, men det er litt gøy for ettertiden. Og fortsatt er jeg ved godt mot og tror jeg skal klare hele løpet.

Leste forresten om en annen dame med langt hår, der hele prosessen med grått hår hadde tatt 22 måneder. Litt lenge, det da, men…

Ikke sååå lett å ta selfies;)

I går fikk jeg endelig gått meg en tur til Arguineguin – etter en langtur i fjellet. Det var litt grått i går, så det passet perfekt med litt aktivitet (og jeg klikka inn 28000 skritt;)

 

Langs havet. Bilde mot Anfi.

Det er alltid spennende å se hvordan det står til med «strandpromenaden» mellom Anfi og Arguineguin, for jeg leser stadig om planer for oppgradering av den strekningen – slik de har prøvd på før.

Det var mange som var ute og gikk i går.

Men strekningen er så utsatt for bølger og vind, slik at det de har prøvd seg på fram til nå, har bare blitt ødelagt. De har visst planer om å gjøre et skikkelig arbeid – når kommunen en gang kommer igang i gjen.

Foreløpig står arbeidet ganske så brakk, ser det ut til, selv om det enkelte steder var litt mere framkommelig enn i fjor.

Her, ved Vingsenteret, har de prøvd seg på et utebasseng for mange år siden. Kan bli fint. Some day….

Men jeg hadde en fin tur bort til Arguineguin – og gikk sammen med en flokk av mennesker som hadde samme ærend denne litt grå dagen.

Målet var lunsj i havna, men den restauranten jeg har vært på mange ganger før, var blitt overtatt av naborestauranten «Taste Meson» og het nå «Taste Bistro». Jeg husker ikke hva restauranten het før (men det var et damenavn), men hun som jobbet på Taste Bistro kunne fortelle at den gamle damen som drev restauranten var borte, og slik hadde naborestauranten (som er en kveldsrestaurant med nydelig gourmet-mat, men litt dyr) hadde overtatt.

Det er koselig å sitte på den restauranten – innerst i havna.

Jeg bestilte «Taste burger», og den var i hvert fall kjempegod (men maten her var også blitt ganske dyr, syns jeg).

I dag skinner sola fra skyfri himmel igjen, så det er bare å komme seg ut.
God fredag!

Siste døgnet i denne leiligheten på Puerto. I morgen bytter jeg til en studioleilighet på Beach.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg